هدف از تاسیس سازمان بهزیستی ارائه خدمات به محروم ترین افراد جامعه و معلولین است

حضور اعضای شورای معاونین و بسیج بهزیستی استان سمنان در گلزار شهدا و  مزار شهید گرانقدر کاشفی از شهدای بهزیستی استان در شهر درجزین

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان همزمان با اولین روز از ایام الله دهه فجر ، مدیرکل و اعضای شورای معاونین و بسیج بهزیستی استان سمنان در گلزار شهدا و  مزار شهید گرانقدر کاشفی از شهدای بهزیستی استان در شهر درجزین ، شهرستان مهدیشهر حضور و به مقام شامخ شهدا و امام شهدا ادای احترام کردند .

 در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین عامری امام جمعه ، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین شهر در جزین نیز حضور داشتند. رئیس و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر میزبان امام جمعه ، مدیرکل ، معاونین و همکاران ستاد استان بودند .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا و تبریک و تهنیت آغاز ایام الله دهه فجر و ابراز خرسندی از حضور در مزار شهدای شهر درجزین و تقدیر از امام جمعه ، اعضای شورای شهر و مسئولین این شهر در حضور و همراهی پرسنل بهزیستی استان در این مراسم افزودند : سازمان بهزیستی مولد انقلاب و توسط شهید گرانقدر فیاض بخش در سال ۵۹ با هدف خدمت رسانی به محروم ترین افراد جامعه و معلولین کشور تاسیس شده است .

وی در ادامه تعداد ۱۵۰ پرونده مددجویی و ۶۵ خانوار مستمری بگیر را تحت حمایت بهزیستی استان در قالب مجتمع خدمات بهزیستی شهر در جزین بیان که از خدمات بهزیستی استان بهره مند می می شوند .

مدیرکل بهزیستی استان در پایان والاترین اهدف در بهزیستی را ارتقاء سطح زندگی فردی و اجتماعی ، ارائه خدمات مطلوب و رضایتمندی جامعه هدف بر شمرده و تصریح کردند : راههای تحقق این اهداف استفاده از خرد جمعی ، همکاری و همراهی مجموع درون و برون سازمانی است .

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین عامری امام جمعه شهر درجزین ضمن خیر مقدم به مدیرکل ، معاونین و اعضای شورای بسیج و پرسنل بهزیستی استان و شهرستان مهدیشهر و تبریک ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ، سازمان بهزیستی را سازمان شکل گرفته و برگرفته از انقلاب عنوان و از خدمات و زحمات پرسنل آن به ویژه بهزیستی شهر درجزین کمال تقدیر و تشکر را داشتند .

کد خبر 51426

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد